Hola a tothom, bon dia!
Carai tu, quina rebuda :ups: , MOLTÍSSIMES GRÀCIES!!!!!
Doncs teniu raó, no vaig posar la moto, és una hornet del 2005 i fa sis mesos que la tinc. És la meva primera moto grossa de carretera, tot i tenir el carnet desde l'any '96.
En fi gent, seguim en contacte i espero que ens veiem aviat.
Bon finde a tothom.
Adéuuuuuu!!!
V'ssssss!!!!
Hola!!!!
Re: Hola!!!!
:wel:
- Ze Celoid
- Miembro Junta
- Ubicación: BCN city [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Ei tresm75 :happy: :happy: :happy: :happy:
Jo també tinc una Hornet 2005 i ara farà un any que és també la meva primera moto gran!! Però jo només tin un any de carnet :ups:
Esperem que pengis una foto d'aquesta màquina tan i tan guapa!!! :baba:
Passa't per l'apartat salidas y quedadas zona Barcelona i apunta't a alguna sortida que n'hi han un munt i així juntem les "avispas", que n´hi han unes quantes :dance2:
:motero: :motero:
Jo també tinc una Hornet 2005 i ara farà un any que és també la meva primera moto gran!! Però jo només tin un any de carnet :ups:
Esperem que pengis una foto d'aquesta màquina tan i tan guapa!!! :baba:
Passa't per l'apartat salidas y quedadas zona Barcelona i apunta't a alguna sortida que n'hi han un munt i així juntem les "avispas", que n´hi han unes quantes :dance2:
:motero: :motero:
" Pienso, luego... GAS "
-
- Sextero Sayayin
- Registrado: Mié Oct 21, 2009 10:41 pm [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
:wel:
- tresm75
- Novato
- Registrado: Mié Feb 13, 2013 8:14 pm [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Hola a tothom, bona nit!!
Com que veig que tooooots esteu esperant la foto de la meva "nena" (siiiiiiiiii, ja era hora :juas: :breti: ) us la passo.
Que vagi bé.
Adéu.
V'sssssssssssssssssssss!!!!!
Com que veig que tooooots esteu esperant la foto de la meva "nena" (siiiiiiiiii, ja era hora :juas: :breti: ) us la passo.
Que vagi bé.
Adéu.
V'sssssssssssssssssssss!!!!!
- Ze Celoid
- Miembro Junta
- Ubicación: BCN city [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Bieeeeen!!! :bash:
Sempre s'agraiex veure una Hornet!!! Jijiji..
A primer cop d'ull veig que portes retrovisors Puig i l'escape no es el de sèrie oi?? :chulo: Ja tinc ganes de veure com sona!!
Sempre s'agraiex veure una Hornet!!! Jijiji..
A primer cop d'ull veig que portes retrovisors Puig i l'escape no es el de sèrie oi?? :chulo: Ja tinc ganes de veure com sona!!
" Pienso, luego... GAS "
- Smeck
- Miembro Junta
- Contactar:
Hombreeeeeee ahora si!! una presentación con cara y ojos :dance:
Celoid ya se está tocando :pajas:
Buena montura!!! y como dicen por aquí ya tengo ganas de escucharla :baba:
Celoid ya se está tocando :pajas:
Buena montura!!! y como dicen por aquí ya tengo ganas de escucharla :baba: