Jejeje jo t'explico Josep :Ok: :Ok:
Vas a la següent pàgina web:
http://tinypic.com/index.php
1.- selecciones la foto que vols pujar
2.- On posa "Cambiar Tamaño" fas clic i en el menú desplegable selecciones 15" Screen (es el que faig servir jo, es menys molest per els móvils)
3.- click en "Cargar Ahora"
4.- Un cop pujada, copies el text del recuadre que diu "Enlace directo para presentaciones"
5.- Entres al foro, escrius un post i a la part d'aqui adalt, on surten els botons B i u Quote Code List... hi ha un que es Img. Fas click al Img i automaticamen dins del escrit del post nou et sortira el següent "" ok?, llavor el text que has copiat a la web de la imatge l'enganxes al mig del exemple:
[img]AQUI%20HAS%20DE%20ENGANCHAR%20EL%20TEXT%20COPIAT[/img]
Espero haberte ajudat crack :Ok:
BONES!!!!!
- GSDREAM
- Aprendiz
- Registrado: Vie Sep 09, 2016 10:46 am [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Re: BONES!!!!!

Ara Si, Si foto= Si Moto.
Gràcies Joan
MAKE LIFE A RIDE
La vida está ante ti, ve a por ella
- Smeck
- Miembro Junta
- Contactar:
:fiu:
Oleeeee!!! Josep!!! si senyor!!!! :friends:
per cert... m'agrada més que l'antonia!!! :Ok: :Ok:
V'sssssss i gaassssssss!!! :love:
Oleeeee!!! Josep!!! si senyor!!!! :friends:
per cert... m'agrada més que l'antonia!!! :Ok: :Ok:
V'sssssss i gaassssssss!!! :love:

-
- Sextero Sayayin
- Registrado: Mié Oct 21, 2009 10:41 pm [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Hombre josep jejeje que tal
he reconegut quan ha nombrat l'antonia
he reconegut quan ha nombrat l'antonia
- GSDREAM
- Aprendiz
- Registrado: Vie Sep 09, 2016 10:46 am [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Joan, com sempre jo fidel a la marca, algú pensarà que fins i tot BMW em paga, jejeje.
Aquesta es diu ROSY, va molt bé, molt fina, corre massa i es tot tecnologia, pero..........de vegades he trobat a faltar a l´Antonia, com es diu........" Con ella empeza todo", es com la primera novia, sepre li guardes un carinyo especial.
Per cert Rulman, un plaer saludar-te de nou, a veure si ens veiem en alguna ruta.
Aquesta es diu ROSY, va molt bé, molt fina, corre massa i es tot tecnologia, pero..........de vegades he trobat a faltar a l´Antonia, com es diu........" Con ella empeza todo", es com la primera novia, sepre li guardes un carinyo especial.
Per cert Rulman, un plaer saludar-te de nou, a veure si ens veiem en alguna ruta.
MAKE LIFE A RIDE
-
- Sextero Sayayin
- Registrado: Mié Oct 21, 2009 10:41 pm [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
A veure si coincidim en alguna
:Ok: :Ok: :Ok:
:Ok: :Ok: :Ok:
- Smeck
- Miembro Junta
- Contactar:
Jajajajajaja jo he arribat a pensar que si , que BMW et té en nómina!!!! :juas:
Viingaaaa que ja tinc ganes de veure't a tú i a la Rossy!!! craaack!!! :friends:
Viingaaaa que ja tinc ganes de veure't a tú i a la Rossy!!! craaack!!! :friends: